Koen en Sanne naar Vietnam, Cambodja, Sri lanka en de Malediven

Het laatste verhaaltje

Hallo allemaal,

Hier een laatste verhaaltje vanuit ons paradijsje!! We hebben de laatste week genoten van een idealistisch eilandje met een hagelwitte strand, turquese zee,zon, palmbomen en zoveel coctails als we wilden! Wat wil je nu nog meer?

Zoals de meeste van jullie wel weten hadden we het resort al vooraf vastgelegd en hoopte natuurlijk dat het eiland eruit zou zien zoals op de plaatjes..nou we kunnen jullie vertellen dat het nog veeel mooier is! Op dit eilandje zit het resort met negen restaurants, twee zwembaden, tennisbanen, watersportcentrum en een leuke strandbar. We verbleven in een bungalow die nog groter is dan ons hele huis in Haarlemmet een badkamer van onze dromen, niet normaal! En met vijf stappen waren we bij de Sandbar en ons strand :) Hier konden we heerlijk relaxen of snorkelen in ons eigen huisrif, met onze eigen snorkeluitrusting die we hier kregen. Elke dag dus relax opstaan, heerlijk uitgebreid ontbijten, lekker zwemmen/dobberen, snorkelen, coctails drinken, echt heerlijk!

Tijdens het snorkelen hebben we nog een aantal keren haaien gezien en heel veel andereprachtige vissen zoals in de film finding nemo (ja ze bestaan echt die vissen!). We hebben natuurlijk geprobeerd foto's te maken, maar zo goed zijn we natuurlijk nog niet zoals die profs in de boekjes

Cool
. Naast de vissen was ook het koraal hier echt mooi, je kon dat super goed zien, het water was zo helder dat het leek alsof je in een aquarium aan het snorkelen was.

Verder staan de Maladiven bekend om de mooie duikmogelijkheden, wat wij natuurlijk ook gedaan hebben! We kregen een priveleraar en heeft ons onder water een aantal mooie vissen laten zien, helaas hebben wij nog geen diploma dus hebben we maar een duik gedaan die welfantastisch was!

Voor de rest hebben we niet veel meer uitgevoerd, vonden we ook niet echt nodig na 8 weken fulltime backpacken! Lekker gerelaxed dus.

Na acht weken rondreizen waren we ook wel toe aan fatsoenlijk eten (we kunnen dus echt geen rijst meer zien) en gelukkig kwamen we dat hier natuurlijk niet te kort! Van spagettie, rosti, heel veel vers fruit en lekkere broodjes tot een gewoon lekker stuk biefstuk.Al hebben we wel weer zin in hollandse stampot en lekkere bruine boterhammen

Wink
. (Koen heeft vooral zin in worsterbroodjes
Wink

Op dit moment zijn we aan het wachten tot de speedboot ons naar het vliegveld brengt en dan begint de reis naar ons koude kikkerlandje. We hebben echt een prachtige reis gehad en genoten van elke dag, het ging natuurlijk veel te snel voorbij! In Nederland maar eens de duizenden foto's gaan uitzoeken(ja letterlijk duizenden

Sealed
), dat wordt nog een karwei op zich, natuurlijk is iedereen van harte welkom om bij ons in Haarlem de foto's te komen bekijken (trek er maar een weekend voor uit
Laughing
)! En natuurlijk om te zien hoe zwart koen isen bruinik ben.
Tongue out

We hopen dat jullie het leuk vonden om de verhalen te lezen, wij vonden het in ieder geval erg leukjullie reacties te lezen.

Tot binnenkort in NL,

Groertjes Koen en Sanne

nel en joep

Fijn dat jullie zon schon reis hebben gehad.
Trek de winterjas maar aan. Welkom terug in Nederland.
Enne Sanne werk ze vrijdag... Lifes goes on.

Elke

Goede terugreis gewenst! X

Jo Annie en manon

Sanne en Koen, n rustige en goede terugreis en tot ziens!!

Kim

Jullie verhaaltjes waren zeker leuk om te lezen!!!! Ben ook erg benieuwd naar de foto's!!!!
Fijne terugreis!!!!

X Kim

Pieter

Goeie reis terug, en Nora en ik komen de foto's zeker bekijken! :)

Janne

Goed om te lezen dat jullie zo genoten hebben!!
Was zeker leuk om alle verhalen te zien, en ben dan ook benieuwd naar de foto's. Goede reis en tot snel! Xx